vineri, 22 februarie 2013

Aperitive cu jamon (jambon)

     Ingrediente:
-200g jamon (jambon);
-2 rosii mici,
-1lingurita de ulei,
-sare,
-100-200g bruschete. In fucntie de cat de mult jamon preferati pe feliuta.
      Se decojesc rosiile. Eu am facut dupa metoda de pe Cevabun, si a mers foarte bine si le multumesc.
      Se pune o oala cu apa la fiert, la foc mediu. Intr-un bol se pune apa foarte rece, chiar cu gheata. 
      Se infinge o furculita in rosie, in partea cotorului. Cu un cutit bine ascutit se cresteaza rosia in forma de cruce, la varf, atat cat sa taie putin pielea.
      Se introduce rosia cu ajutorul furculitei in apa care fierbe timp de 1 min. Se scoate se pune in apa rece. Se scoate furculita si se baga  in a doua rosie si se procedeaza la fel. 
     Se decojesc foarte usor. Pentru videoclip dati clic aici.
     Cand terminam rosiile, le dam prin razatoarea mare, punem uleiul si potrivim de sare, nu foarte multa, daca avem un jamon putin mai sarat.
      Eu am facut bruschete  in casa, dar se pot cumpara. 
     Se prajeste painea; se pun intr-o tava si se baga la cuptor 10min pana se intaresc. Eu le-am prajit si dupa le-am pus la uscat deasupra prajitorului pentru ca nu am facut forte multe. :D
      Se ung cu un strat de rosii.
     Se infasoara in jamon (jambon).
 
    Sfat: Nu se fac cu mult timp inainte, ca sa nu se umezeasca foarte tare painea. Cu 1-2 ore, e foarte bine. Se poate stropi cu putin ulei de masline deasupra inainte de a se servi.
   Iese un aperitv foarte bun si de efect. :D
   (Cred ca ma duc sa pap unu, mi s-a facut pofta cat am scris:))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu