luni, 1 iulie 2013

Salata de naut cu seminte

naut
     A venit vara, e randul salatelor sa devina meniul principal! :D
     E o salata foarte simpla si gustoasa. Am invatat-o de la un bucatar spaniol! In casa nu gatesc naut, nu prea imi place gustul lui. La munca, fiindu-mi foame, am probat salata si chiar mi-a placut!
  
     Ingrediente:
-500g naut fier,  eu am folosit la borcan din comert, spalat foarte foarte bine.
-2 linguri de seminte de susan,
-2 linguri de seminte de mac,
- 1/2 ardel gras rosu,
-1 ceapa,  4-5 linguri,
-catva  frunze de salata verde,
-1 lamaie sau 1-2 lg de otet,
- ulei si sare.
 
     Tot ce trebuie sa faceti e sa spalati foarte bine naut din borcat sub jet de apa rece,  taiati ceapa si ardelul cubulete.  Taiem salata dupa preferinta.
     Punem toate ingredientele intr-un bol si le amestecam. Stoarcem lamaia, punem ulei si potrivim de sare. Salata noastra este gata...
    !! Lamaia sau otetul sunt esentiale.
   
     Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu